2021-05-14

Kelių policija pradeda patruliavimą motociklais: greičio megėjų laukia sunkios dienos

Balandžio 13 d. popietę Klaipėdos apskr. Kelių policijos pareigūnai uostamiestyje vykdė priemonę, per kurią užfiksavo 8 KET pažeidimus. Šiaurės prospekte buvo nustatyti du greičio viršijimo atvejai – 46 km/h leistiną greitį viršijusiam BMW automobilio vairuotojui gimusiam 1965 m. skirta minimali 170 eurų bauda, o 33 km/h greitį viršijusiam 1996 m. gimusiam „Lexus“ vairuotojui – taip pat minimali 60 eurų bauda. Šiaurės pr. leistinas greitis yra 50 km/h. Dar trys vairuotojai pažeidė šviesoforo signalų, du – kelio ženklų reikalavimus. O Pilies gatvėje sustabdytam elektriniu paspirtuku važiavusiam 1996 m. gimusiam vyrui buvo nustatytas 1,09 prom. neblaivumas, jam skirta 120 eurų bauda.

Šylant orams į kelius ir miestų gatves išrieda vis daugiau motociklų. Nuo šeštadienio  patruliuoti motociklais pradėjo ir Klaipėdos apskrities Kelių policijos pareigūnai –  eismo saugumui kontroliuoti ir pažeidėjams tramdyti pareigūnai turi tris itin greitus bei galingus „Suzuki“ bei „Yamaha“ markės motociklus.

Dažniausiai policijos fiksuojami motociklininkų pažeidimai yra leistino greičio viršijimas, pavojingo ar chuliganiško vairavimo atvejai, posūkių signalų nerodymas.  
Policijos pareigūnai primena, kad leistiną greitį daugiau nei 30 km/h viršijantiems motociklininkams gresia bauda nuo 120 iki 550 eurų ir teisės vairuoti praradimas nuo trijų mėnesių iki pusantrų metų. Už pavojingą vairavimą gali būti skiriama bauda nuo 170 iki 230 eurų, o už chuliganišką – nuo 450 iki 550 eurų.

Motociklais važinėti ypač mėgstama vakarais ir savaitgaliais, todėl sulaukiama nemažai gyventojų skundų dėl motociklų keliamo triukšmo. Tikrinti, ar motociklo skleidžiamas triukšmas viršija nustatytų normų, žadama intensyviai – pernai tam pradėtas naudoti mobilusis triukšmo lygio matuoklis. O už šį pažeidimą bauda gali siekti nuo 50 iki 300 eurų, taip pat yra anuliuojamas motociklo privalomosios techninės apžiūros galiojimas.

Didelis dėmesys bus skiriamas ir motorolerių, dviračių, paspirtukų eismo saugumui, bei vairuotojų blaivumo kontrolei. Be to, pareigūnai atkreipia dėmesį, kad  motoroleriais dažniausiai važinėja jauni, tik pradedantys eisme dalyvauti vairuotojai. Todėl visus eismo dalyvius – automobilių, motociklų, motorolerių vairuotojus, dviratininkus ir pėsčiuosius – ragina būti atidesniais ir tolerantiškesniais. Bendro tikslo – kad skaudžių nelaimių keliuose būtų kuo mažiau – pasiekti, pasak pareigūnų, galima tik bendromis pajėgomis.

Share via
Copy link
Powered by Social Snap