2021-03-01

Parduotuvės nebeturi išgraibstytų prekių: nebeliko druskos, kastuvų, žvakių ir automobilių gremžtukų

Šią savaitę iškritus ypač daug sniego, prekybininkai sako, kad smarkiai išaugo sniego kastuvų ir kitų sniego valymo, druskos, žvakių bei automobilių priežiūros priemonių paklausa. Prekybos tinklų atstovų teigimu, kai kur beveik visos sniego valymo priemonės jau išparduotos, prekiaujama tik likučiais pavienėse parduotuvėse. 

Kalbamasi su tiekėjais dėl prekių papildymo, tačiau šiuo metu sniego valymo priemonių trūkumas yra jaučiamas visoje rinkoje, teigia prekybininkai. 

Tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės Vaidos Budrienės teigimu, sniegas darbo davė ne tik kelininkams ir kiemsargiams – su snygio padariniais kovoja ir gyventojai.

„Jei ankstesnėmis žiemomis gyventojai ir vairuotojai galėdavo išsiversti be specialių žieminių prekių, tai ši žiema reikalauja rimtesnių ginklų ir šiek tiek kūrybiškumo. Pastarąsias kelias sausio savaites auga įvairių kategorijų prekių pardavimai, tačiau jas jungia vienas būdingas požymis – visos jos padeda įveikti žiemos padarinius“, – BNS sakė V. Budrienė. 

„Iki“ atstovės teigimu, sniego apdrabai verčiant medžius ir sutrikus elektros tiekimui, išaugo ir žvakių pirkimas – nuo pirmadienio jų pardavimas padidėjo net 35 proc.

Be to, sausį, palyginti su pernai sausiu, net 47 proc. augo automobilių langų skysčio, 22 proc. – druskos pardavimai. Sniego ir ledo gremžtukų parduota net septynis kartus daugiau nei pernai.

„Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė palygino: šią savaitę, palyginti su pernai, automobilių stiklams valyti skirtų gremžtukų ir šepetėlių pardavimai augo apie penkis kartus, o palyginti su šių metų pradžia – daugiau nei dvigubai.

Neužšąlančio automobilių stiklų plovimo skysčio pardavimai šią savaitę augo atitinkamai 70 proc. ir daugiau nei 80 proc. Kastuvų sniegui šiais metais „Rimi“ neturėjo.

„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė skaičiuoja, kad per pastarąsias savaites kastuvų nupirkta beveik 37 kartus daugiau nei prieš metus, automobilių stiklų ledo gremžtukų, sniego valymo šepečių – penkis kartus daugiau, aušinimo skysčio ir automobilių stiklų valytuvų – beveik 60 proc. daugiau.   

Anot E. Dapkienės, pastarosiomis savaitėmis beveik penktadaliu išaugo ir druskos pardavimai: „Spėjame, kad žmonės druską naudoja sniegui ir ledui tirpdyti“. 

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė pabrėžė, kad pagrindinis pasiruošimas žiemai vyksta lapkritį, kada pirkėjai labiau linkę įsigyti žiemos asortimento prekių.

„Būtent todėl prekes, skirtas žiemos sezonui, tokias kaip automobilių langų gremžtukai, sniego valymo įrankiai ar didžioji dalis žiemos sporto inventorius prekių, jau esame pardavę anksčiau“,  –  BNS tvirtino ji. 

Pasak „Lidl“ atstovės, antrą sausio savaitę buvo išaugusi automobilių akumuliatorių krovimo stotelių paklausa. 

„Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis BNS nurodė, kad žiemos prekės buvo iššluotos iki sausio vidurio.

„Po to, kai atsiradus sniegui, gruodžio pabaigoje ir sausio pradžioje pirkėjai žiemos prekes iššlavė iš lentynų, žiemos prekių asortimentas buvo papildytas iš sandėliuose esančių atsargų, bet ir šie papildymai jau pasibaigė, parduotuvėse liko tik žiemos prekių likučiai“, – nurodė jis. 

Statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ taip pat pastebi, jog gausesnis sniegas šių metų pradžioje ir pastarąsias dienas skatina žiemos prekių pardavimus.

„Šią žiemą daugelis suskubo pirkti rogučių, slidžių, čiuožynių, sniego kastuvų, gremžtukų ir kitų automobilių priežiūrą žiemą palengvinančių prekių. Pastarųjų dienų sniegas gerokai gausesnis, tad pakilo ir sniego pūstuvų ir valytuvų paklausa“, – BNS teigė įmonės atstovė Elona Uckutė

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

 

Share via
Copy link
Powered by Social Snap