2020-09-26

Valstybinės įstaigos gyventojus aptarnaus tik nuotoliniu būdu

Atsžvelgiant į vis aštrėjančią situaciją valstybinės institucijos riboja fizinį gyventojų aptarnavimą ir ragina kreiptis į valstybines institucijas nuotoliniu būdu.

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) viena pirmųjų ėmėsi ribojimų

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI), atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendaciją dėl COVID-19 valstybės institucijoms gyventojus aptarnauti nuotoliniu būdu, šiuo metu aptarnavimą VMI padaliniuose apribojo ir perorganizuoja mokesčių administratoriaus veiklą taip, kad jau netrukus visos paslaugos ir konsultacijos galėtų būti teikiamos tik internetu bei telefonu. Kad būtų užtikrintas mokesčių administratoriaus veiklos tęstinumas, numatoma, jog specialistai iki šiol aptarnavę klientus VMI padaliniuose, jau netrukus pradės teikti konsultacijas e. būdu arba mokesčių mokėtojus konsultuos telefonu.

„Siekdami apsaugoti mokesčių mokėtojų ir VMI darbuotojų sveikatą, šiuo metu į VMI aptarnavimo salę vienu metu yra įleidžiama tiek gyventojų, kad laikantis saugumo rekomendacijų, tarp jų būtų galima užtriktini reikiamą atstumą. Padaliniuose taip pat reguliariai vėdinamos ir dezinfekuojamos patalpos, yra galimybė dezinfekuoti rankas ar nusiplauti jas su muilu,“ – sako Vilniaus AVMI vadovė Virginija Ginevičienė ir pažymi, jog skirtinguose VMI aptarnavimo padaliniuose apribojimai žmonių skaičiui yra taikomi atsižvelgiant konkrečių patalpų dydį.

VMI rekomenduoja mokesčių mokėtojams ir dabar nevykti į VMI padalinius, o rinktis VMI e. paslaugas, kurios teikiamos per Mano VMI, Elektroninio deklaravimo sistemoje (EDS), i.MAS, MOSS, AIS ir kt.

Prisijungę prie Mano VMI gyventojai gali sužinoti savo asmeninę mokesčių informaciją, įsigyti, pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju ar išregistruoti iš pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų ir kt.

Konsultacijas mokesčių klausimais teikia Mokesčių informacijos centro specialistai, telefonu 1882. Telefonu teikiamos konsultacijos įrašomos ir yra lygiavertės rašytinėms. Pageidaujantiems asmeninių konsultacijų 1882, siekiant užtikrinti duomenų apsaugą, rekomenduojama užsisakyti atpažinimą unikaliu telefono numeriu. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI, skiltyje „Nustatymai“, paspaudus „Keisti kontaktus“ – „Identifikavimo informacija“.

Jei paskambinus mokesčių informacijos centro telefonu 1882 VMI konsultantai užimti, rekomenduojama naudotis skambučio užsakymo paslauga. Asmuo gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį“. Atskambinimo paslauga galima į mobilaus telefono numerį. Gyventojai Mano VMI taip pat gali išbandyti ir pokalbį su konsultantu internetu (chat).

Paklausimus nuotoliniu būdu gyventojai taip pat gali užduoti ir raštu, prisijungę prie Mano VMI; savarankiškai aktualią mokesčių informaciją galima rasti VMI interneto svetainėje www.vmi.lt ir Konsultacinės medžiagos katalogeVMI „Youtube“ kanale yra skelbiami VMI seminarų vaizdo įrašai.

Aplinkos apsaugos departamentas atsisako fizinio gyventojų aptarnavimo

Aplinkos apsaugos departamentas prie Aplinkos ministerijos, taikydamas prevencines priemones, mažinančias koronaviruso (COVID-19) plitimą, ir siekdamas apsaugoti darbuotojų sveikatą, nuo 2020 m. kovo 16 d. stabdo klientų aptarnavimą asmenų aptarnavimo vietose.

Nuo 2020 m. kovo 16 d. korespondenciją bus galima pateikti tik paštu arba elektroniniu paštu info@aad.am.lt.

Konsultacijos teikiamos tik nuotoliniu būdu elektroniniu paštu konsultacijos@aad.am.lt.

Vasltybinė darbo inspekcija taip pat imasi priemonių

Nuo kovo 16 d. iki valstybės lygio ekstremalios situacijos dėl viruso COVID-19 šalyje atšaukimo, siekiant apsaugoti darbuotojų bei interesantų sveikatą, Valstybinė darbo inspekcija (VDI) keičia kai kurių savo paslaugų teikimo pobūdį ar laikinai stabdo jų teikimą.

Darbo ginčų komisijos (DGK) prie VDI darbo ginčų komisijų posėdžius ir ginčų nagrinėjimą organizuos bei vykdys rašytinio proceso tvarka, esant galimybei nekviečiant šalių, jų atstovų, kitų proceso dalyvių į posėdžius. Esant būtinybei apklausti darbo ginčo šalis, jų atstovus, kitus proceso dalyvius bus naudojamasi  elektroninių komunikacijos priemonių pagalba, šalims nurodant konkrečias komunikacijos priemones ir jų prieinamumo formas.

Įteikti kvietimai atvykti į darbo ginčų komisijų posėdžius atšaukiami. Kilus klausimams, prašome teirautis darbo ginčų komisijose. Jų kontaktus galima rasti čia: http://tiny.lt/6xfu8bb.

Taip pat VDI laikinai stabdo asmenų atestavimą Darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais. Asmenims, užsiregistravusiems į Darbuotojų saugos ir sveikatos žinių tikrinimą, bus išsiųsta informacija kiekvienam individualiai.

VDI primena, kad jau kurį laiką konsultacijas gyventojams teikia tik telefonu ir internetu. Konsultuotis darbo teisės klausimais galima konsultacijų telefonu 8 5 2139772 arba internetu, parašius asmeninę žinutę VDI Facebook profilyje. Prašymus, skundus, pranešimus taip pat galima pateikti elektroniniu paštu info@vdi.lt užpildžius reikiamą formą, neatvykstant į VDI skyrius.

Sostinės savivaldybė ir jos įstaigos dirba nuotoliniu būdu

Vilniaus miesto savivaldybė ir jos įmonių grupė, reaguodama į koronaviruso pandemiją pasaulyje, ėmėsi griežtų priemonių viruso plitimo stabdymui – nuo šiandienos savivaldybė ir jos įmonių grupė  kiek įmanoma darbą perkėlė iš biurų į namus, atsisakė nereikalingų susitikimų arba perkėlė juos į virtualią erdvę, paslaugas teikia nuotoliniu būdu, informaciją teikia telefonu.

Daugiau  informacijos apie savivaldybės ir įmonių darbą artimiausias keletą savaičių:

UAB GRINDA

Informuojame, kad dėl pasaulinės COVID-19 viruso pandemijos nuo 2020 m. kovo 16 d. neribotam laikui keičiami kai kurie UAB „Grinda“ klientų aptarnavimo nuostatai. Siekiant sumažinti viruso plitimo galimybes, visu COVID-19 viruso pandemijos laikotarpiu tretieji asmenys į bendrovės patalpas nebus įleidžiami.

  • Paviršinių nuotekų tinklų projektai bus derinami išskirtinai tik nuotoliniu būdu per 5 (penkias) darbo dienas nuo projekto pateikimo dienos. Pilnai sukomplektuotos projektų lauko vandentiekio ir nuotekų šalinimo bylos turi būti pateikiamos el. paštu projektai@grinda.lt.
  • Pažymos apie pastatytų paviršinių nuotekų tinklų tinkamumą eksploatuoti nuotoliniu būdu bus išduodamos per 2 (dvi) darbo dienas nuo pastatytų paviršinių nuotekų tinklų apžiūros dienos.
  • Paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros objektų statybos sutartys ir jų priedai privalo būti suderintos su Bendrovės darbuotojais el. paštu trisalesutartis@grinda.lt. Suderintos ir statytojų pasirašytos sutartys (3 egzemplioriai) su priedais bus priimamos tik registruotu paštu, adresu Eigulių g. 32, LT-03150 Vilnius. Kilus klausimams prašome kreiptis į Bendrovės Paviršinių nuotekų tinklų plėtros ir projektų skyriaus vadovą Vilių Ankėną el. paštu v.ankėnas@grinda.lt arba telefonu +370 694 79808.
  • Beglobių gyvūnų priėmimas ir atsiėmimas, šalutinių gyvūninių produktų priėmimas, PVM sąskaitų faktūrų perdavimas bus atliekamas Vilniaus gyvūnų globos namų teritorijoje. Gyvūną išsirinkti galima internetu pagal tinklalapyje http://vbgst.grinda.lt/nuotraukos/ pateikiamas nuotraukas ir rezervuoti telefonu +370 652 57707 arba elektroniniu paštu gyvunai@grinda.lt

http://www.grinda.lt/news/416/32/Del-UAB-Grinda-darbo-tvarkos-pakeitimo/

 „Susisiekimo paslaugos“

Nuo kovo 14 d. SĮ „Susiekimo paslaugos“ klientų aptarnavimo centrai Gedimino pr. 9A (Kudirkos aikštėje) ir Geležinkelio g. 16 (Vilniaus geležinkelio stotyje, centriniuose rūmuose) vilniečius ir miesto svečius aptarnaus nuotoliniu būdu – telefonu +370 5 210 70 50 ir šiais el. pašto adresais.

Klientų aptarnavimo centrų darbo laikas:

Gedimino pr. 9A (Kudirkos aikštėje): I-V  7:00 – 20.00 val., VI  9:30 – 18:00 val. Pertrauka: 13:30 – 14:00

Geležinkelio g. 16 ( Vilniaus geležinkelio stotyje): I-V  6:00 – 20.00 val., VI 9:30 – 18:00 val. Pertrauka: 13:30 – 14:00

„Vilniaus vandenys“

Informuojame, kad nuo kovo 16 dienos „Vilniaus vandenys“ perorganizuoja darbą su klientais – atsisakome aptarnavimo gyvai, klientus aptarnausime tik telefonu ir el. paštu. Taip pat stabdome ne pirmo būtinumo darbus klientų namuose (skaitiklių keitimai, plombavimai, rodmenų nurašymas).

Be jokios abejonės, vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugos klientams nenutrūks, gedimai ir avarijos taip pat bus likviduojamos.

Daugiau informacijos – www.vv.lt

„Vilniaus šilumos tinklai“

Dvi savaites Vilniaus šilumos tinklų klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu

Reaguodama į koronaviruso pandemiją sostinės savivaldybės įmonė Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) laikinai uždaro klientų aptarnavimo centrą (Spaudos g. 6-1): nuo kovo 16 iki 30 d. bendrovės klientai bus aptarnaujami tik nuotoliniais kanalais – telefonu, el. paštu, internetu.

„Atsižvelgdami į koronaviruso pandemijos keliamą riziką tiek mūsų klientams, tiek ir įmonės darbuotojams, nusprendėme dvi ateinančias savaites klientų aptarnavimą vykdyti tik nuotoliniais kanalais. Nors klientų aptarnavimo centras bus uždarytas iki kovo 30 d., gyventojai ir įmonės savo klausimus galės išspęsti telefonu arba internetu“, – sako VŠT klientų aptarnavimo dep. direktorius Laurynas Jakubauskas.

Jo teigimu, daugiausia gyventojų į VŠT klientų aptarnavimo centrą atvyksta norėdami išsiaiškinti sutarčių sudarymo ir atsiskaitymo už paslaugas klausimus. Šiuos poreikius bendrovė gali patenkinti ir be tiesioginio fizinio kontakto su klientais.

„Nuo pirmadienio klientams aptarnauti skiriame papildomus šešis fiksuoto ryšio telefono numerius. Mūsų vadybininkai priims skambučius, atsakinės į klausimus, konsultuos, ruoš dokumentus su klientas bendraudami telefonu, el. paštu arba per savitarnos svetainę“, – sako Laurynas Jakubauskas.

Pasak jo, įmonė dviem savaitėm sustabdo ir karšto vandens skaitiklių įrengimo, keitimo ir plombavimo darbus gyventojų namuose.

VŠT klientų aptarnavimas nuotoliniu būdu kovo 16-30 d.:

Telefonu:

I–VII nuo 7.00 iki 22.00 val. skambučių centre – (8 5) 236 1030 arba 1840.

I–IV nuo 7.30 iki 17.30 val., V – nuo 7.30 iki 16.30 val. gyventojai gali kreiptis (8 5) 266 7058  (8 5) 266 7056,

(8 5) 266 7053,  verslo klientai – (8 5) 266 7041, (8 5) 266 7042, (8 5) 266 7063.

Pranešti apie avarijas šilumos tinkluose telefonu 1840 arba + 370 5 236 1030 visą parą. Dėl avarijų ir gedimų šalinimo pastatų šildymo ir karšto vandens tiekimo sistemose – kreiptis į namą administruojančią įmonę arba UAB „Grinda“ tel. 1355.

Internetu:

– savitarnos svetainėje (https://savitarna.chc.lt/saskaitos/)

– įmonės tinklapyje (www.chc.lt) per elektroninę informacijos pateikimo formą „Klauskite – atsakome

El. paštu – info@chc.lt

D.U.K.

  • Kokiu būdu Vilniaus miesto savivaldybė aptarnauja klientus nuo kovo 13 d.?

Klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu – el. paštu arba telefonu. Bendroji informacija teikiama tel. nr. 1664

  • Kokiu būdu galima užsakyti Vilniaus miesto savivaldybės teikiamas paslaugas?

Prireikus paslaugų, jas galite užsakyti el. būdu https://paslaugos.vilnius.lt/, raštus galite teikti el. paštu savivaldybe@vilnius.lt bei pasinaudodami elektroninio pristatymo Sistema https://epristatymas.post.lt/ arba siųsdami adresu Konstitucijos pr. 3, Vilnius

  • Kaip patikrinti mano pateikto prašymo statusą?

Prašymo nagrinėjimo statusą galite patikrinti įvedę prašymo registracijos numerį www.vilnius.lt skiltyje „Dokumento statuso patikrinimas“.

  • Kokiu būdu pasirašyti teikiamus dokumentus?

Norėdami pasirašyti dokumentus el. būdu, galite naudoti el. parašą, mobilųjį parašą arba https://www.epaslaugos.lt/adoc/signer

  • Ką daryti jeigu neturiu el. bankininkystės?

Pasirašytus nuskanuotus dokumentus galite siųsti Vilniaus miesto savivaldybės el. paštu savivaldybe@vilnius.lt arba tiesiai adresu Konstitucijos pr. 3, Vilnius

  • Kaip nuskanuoti dokumentus?

Norėdami nuskanuoti teikiamus dokumentus ar jų priedus, galite naudoti dokumentų nuskaitymui skirtas programėles, tokias kaip pvz. CamScanner, kurią galite nemokamai parsisiųsti čia https://www.camscanner.com/ (Informacija kaip naudotis programėle https://www.youtube.com/watch?v=LUQDCUl1L4g)

Taip pat dokumentus galite nufotografuoti mobiliuoju telefonu ar kitomis priemonėmis bei prisegti kaip laiško priedą arba pateikti užsakydami paslaugą el. būdu.

  • Kaip užsakyti Vilniaus miesto savivaldybės Civilinės metrikacijos skyriaus (toliau – Civilinės metrikacijos skyrius) paslaugas?

Prireikus paslaugų, jas galite užsakyti:

  • Kaip gausiu dokumentus, kuriuos užsakiau Civilinės metrikacijos skyriuje?

Užsakyti dokumentai bus nuskenuoti ir siunčiami Jūsų nurodytu el. pašto adresu arba dokumentų originalai bus siunčiami Jūsų nurodytu gyvenamosios vietos adresu.

  • Kokiu būdu galima gauti informaciją Civilinės metrikacijos skyriaus klausimais?

Informacija teikiama telefonu 8 5 233 4720,  el. paštu cms@vilnius.lt , kontaktinė informacija skelbiama https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/struktura-ir-kontaktai/?stid=333

  • Kaip užsakyti Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinių išmokų skyriaus (toliau – Socialinių išmokų skyriaus) teikiamas paslaugas?

Prašymus socialinėms išmokoms gauti galite pateikti el. būdu www.spis.lt, raštus galite teikti el. paštu sis@vilnius.lt, per elektroninio pristatymo sistemą (https://epristatymas.post.lt/) arba siųsti adresu Kauno g. 3, Vilnius.

  • Kokiu būdu galima gauti informaciją Socialinių išmokų skyriaus klausimais?

Informacija teikiama telefonu Nr. 8 700 35545

Kitų miestų savivaldybės taip pat pereina prie bendravimo nuotoliniu būdu.

Nemaža dalis likusių valstybinių įstaigų taip pat svarsto galimybę pereiti prie bendravimo nuotoliniu būdu.

Share via
Copy link
Powered by Social Snap